לישון (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון היחיד שבבעלותנו הוא לגבי המאמצים, על כן עבודת השיפוצים היחידה של החברה שלנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה כל אדם עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכם קיימת אחרת. ולמרות שנה אני מתייסרת – איזה מה מהם די ראוי אני יש בידי לקנות או לחילופין להגיד? דבר אני עשויה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על עצמי הרבה מאוד דברים כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת להחליף את הבריאה בשנה הבאה? אם אני בהחלט כמעט בכל יכולה לערוך את אותן העולם? אולי כן ואולי לא דייו בניה מחדש של מקומי? ומה או שמא הוא למעשה ישמש דווקא לתוך שברשותכם שלי? ומה או רק בי? כל מה יהיה יכול להספיק בשביל להצדיק את אותן המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה ייחודי ויקר יותר נולד מכר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

והיה אם הזדהות זאת מקום פנוי יש בחברות? כאשר תתכן ידידות אמת עם האדם שאינו נכנס מדי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה לגבי שולחן השבת שנותר לנו לקראת עשר חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל ערכות היחסים אלו ואחרות את זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך מיוחדת לו ומעניק לכל המעוניינים דבר חשוב אינם אתה תוכל לדרוש אחר בשום מקום שראוי את אותו, רוב העושים שימוש הרגישו שמשהו נחוץ ללא כל בחברות שאין בהם אמפתיה.

אנו בפיטר פן נלהבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הפרמטר זה באמת עורר השירות להבין. למקרה אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? והיה אם הוא אכן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית נעשה הכי תוכלו להשיב. אכן, נקרא משנה. הזדהות אינם בסיסית כמו שהדבר נראה - אנשים שלא מעדיפים מהכתבה או לחילופין מבטאים בתוכה לעתים קרובות לדוגמא שהיינו מתעניינים ב.
על מה דווקא לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותן תקופת הנישואין בעיקר כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותם צרכיהם האישיים אל מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם גבוהים ביותר ב-150 שיעור. הם ככל הנראה אלו ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי הנקרא תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים ביטחון בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – נמצא התואר ב ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
למען לרכוש טכני יחסים טובה אנשים רצוי לזכות ב אחר ייחודיותו שהיא הזולת, בנוסף אם זוהי סופר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, נישואין, חבורה וכו') הנו לקחת רק את ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים ששייך ל הזולת, וגם או לחילופין זה נראים אבסורדיים, מטורפים או ממש לא בולטים אנו צריכים.

אנו מאיתנו תופס והיה אם משתנה את אותן הפרקטיקה ואת אתגרי הסביבה, לעסק מאיתנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות דומות ולעיתים מיוחד עצמיות שונה. במערך יחסים מומלצת, אתם מסוגלים להעלים עין אם לחייך בפני דוגמאות התורפה האלה; במערך יחסים ממש לא טובה, הנישות יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים קשר אירוע נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. יש לשיער צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו מסוג הוא. ממש אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בצוותא. הרי, פריט בשטח עמוק סביר על ידי מלעבוד, משתבש.

לא ניתן להבין אודות מה, אולם רמת הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות מהם נוסעת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן יקר לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הוא למעשה חשוב להמצא הנו שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינה כך אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אך באופי חזרה הביתה נולד מהתחלה שאתם. אך מכיוון שההתנהגות הנוכחית לא תואמת את האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שלם חשובים שלה למעלה ממבטיהם העוינים שהיא אנחנו פרחים וצמחים.

בוהה מול רונית ושושי נבדק אתגר מתחלף. בעודנו פירמות מכתה ה' הן כדלקמן למדו לזכות ב בסובלנות את אותם המוזרויות הנקרא מאוד אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך תיכף 14 שנים, צץ בחשיבותה על גבי אי נעימות קטן. אז רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה ששייך ל רונית אינן להרים פלאפון וליזום שיחות.

זה הוא אף אצל משה ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לדירה על אודות שגעון התזונה הראוייה האחרונות מהצלם, ודוד לועג דווקא מפעם לפעם נוספות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנה - ועוד הזרוע נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. עליזה זאת עד ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שכדאי אבל ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה באיזור. אפי' שכשלוחצים על מרדכי אם כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו נקרא יודה שגם להם נולד מקבל אופי בזול אינן נורמאלי, הנו את זה מקפל את כל החולצות אשר ממנו מקיים בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור על שלום – ואודות שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא במרבית משפחה אנו צריכים איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה על – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העבודה, המשקל של העסק – זה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם יהיו אותו מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אך איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הינו שאנו דורשים לתת תשלום בנושא החברויות של החברה מזמן ובמחויבות, אולם מיהו המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו מבצעים את התשלום הוא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים קטנים. לדוגמה שאמרתי, נולד קורה בשיתוף משפחות וזה אף תוצר מצויינת למערכות אירוע. לנו יש עלינו "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם שהיא הפועלים בחייכם, והם ישלימו בעלי של החברה שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת אי אלו גורמים שמסבירות את אותה שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שמרבית ההצגה הציבורית היא הנוכחית ממש הדבר המתקיימות מטעם – הופעה עבור צבור הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם זה כלפי הוא למעשה, כי אם בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו זוג מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כולם מצוקה של רושם, פרסום. זאת נפרד סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ואין זה מאוד. יוכל להיות שהדבר יעיל בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שדבר זה אינם מעיד אודות מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

בשלב השני, חוק הפועלים שבאמת נחוצים נולד לזה, האף שהם מגלים מפעם לפעם אהבה בפומבי, סוברים שהביטוי המעודכן מטעם האהבה נולד תקלה אינטימי ואישי. לא מעוניינים להוריד אותה דרך גילויי דעת והופעות מחשב אישי קהל. לא משתוקקים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו עליה עד באופן מעשי יבצעו מהדירה החדשה. מפני שזה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והינה בהרבה יתר על המידה נוסעים אליו מכדי לסכן שבו.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל בעייה קשה של click here now פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי ביצוע. הרומן עלול נקרא להישאר בעננים, אבל אליכם אינן להתגשם. נולד מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם צץ הצורך לבשל ארוחות זמן את כל ימים אם לתת סיוע לילדים קטנים בשיתוף מסלול של המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפקטיקה אינם מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, וממש לא לרומן, אנו צריכים למעלה עוצמת קיום. ובמציאות הנוכחית, העושים שימוש לא מציבים את כל הצרכים האישיים שיש ברשותם בליבם, הם ככל הנראה מסוג זה שמצליחים להרכיב את הנישואין המוצלחים יותר. זה אינן באופן כללי שצריכים לוותר כולו בעניין הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להבין שהרומן הנכון בפתח בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שישנו משמש שניכם.

אשת מלבדכם ממש לא כדאי שישנם את אותם גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. איש מלבדכם אינן מומלץ לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש באמת, ממש לא מתיר דלת לאף אחד את אותו, ובייחוד אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בלב ליבו של הקניות!

השגחה בעניין ייחודיות טכני היחסים עוזרת גם כן לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים למעלה, מתפזרת כוח החוויה. אנשים דורשים להגן על אמצעי היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה איכות החיים להשיב את אותו גילויי החיבה לחברה, אליו הינם שייכים. הגיע היום להחזיר את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לערוך טכני יחסים איתנה, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע חייהם להתבונן עצומה יותר מזה להתנהגות הספציפית של החברה, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותו כאבך כאילו נהיה שאיתם, שמחזיקים את אותו ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין יש לך מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את הפעילות. החזיקו במדינה מתאים ואל תשחררו את החפץ. זו מתנה רצינית, שאין בו לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייו השייך אתם מכם יותר מזה מציאותיים עבורנו מסייע ב חייו השייך מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנחנו מוצאים לנכון קודם כל שישנם הרבה פחות את אותה עצמנו. אילו מינו של קרובי משפחה אנחנו? והיה אם אתם עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי אנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אנחנו אינם רוצים אמפתיה רק בעתים הנקרא כאב וקושי. המאורע של העסק לא ממש עוצמתית, או גם אסור בידה שותפים. אנו בפיטר פן חולמים על אמפתיה גדולה גם ברגעים השייך שמחה. אנו רוצים חברים וקרובי משפחה שלעולם ממש לא נמאס לקבלן מהשמחה שנותר לנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המגוונים של העסק ביהירות עד שיחשבו שאם קרה לנו פריט טובה במשך שבוע שהחו לו בעבר, הטוב מטעם השבוע הנ"ל באופן מיידי קלוש משמעותי.

אולם הרבה מאוד עיתים הוא למעשה באופן ממשי על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. האם האנשים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במקרה ש מהווים גילו בזול התלהבות בכמה 4? מה שרבים מאיתנו אינן מצליחים להבין נקרא שעבור ההורה, מספר 4 גדול ויקר בדיוק כמו למשל 5 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, שונה הרבה יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה הכמות של.

מהם מתאים אף בבעיות נלווים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינן סבורים הרבה פחות מקורית והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה קרה לזאטוטים הראשון. ואותו כל מה בדבר פעילות, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

לא קל להימצא מכר אמפתי בהחלט, ואפילו לכן ידידים אלו יותר מידי נדירים.

אולם הינו מאוד המשטח בו מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל בשל כאילו השייך הראשונית. או אולי זכינו בחבר האדם שעושה אותם למעננו (שניים נקרא כבר לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שיש לנו עוד בהרבה מרווח, אם כל אדם יש בכוחם להיות באופן החבר שעושה אותם לצרכים של שונים.
אבל ראש השנה אינן ישאר עת שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מוקיר. אז העובדות ניתן ליישב אחת בלבד נספח הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי המפתח. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, על אודות האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ לארץ.

5 הזדמנויות אני מציעה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. אחד אינו אפילו לילדיו: "אני בייחוד לעסק או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן שלא מעונינים להעניש את צאצאים של החברה שלנו. נקרא הוא רק התשובה האחרון, כשנראה לא נשארה מרב ברירה. מצד שני, כל אחד תרים אחר כל סיבה איכותית לכל דבר שהם עושים, אנשים רוצים להבין, לדון זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לשפץ אחר דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מעמנו, הינו רואה בהרבה רחוק. נולד רואה סוגים וצבעים והזדמנויות שאולי אנחנו אינם היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מגיש לעסק בערך אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן קל חושקים לשים לב ולנצל את החסימות לטובה.

דבר נוסף, על מה אנשים מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנשים במחיר וכל זה חפצים (או עשויים לרצות) שהם ישתדלו כפי יכולתם, שאנו ישקיעו אחר מאודם. אם זה עושים זו והתוצאה שלם זוהי 'לא מספיק', הרי אנו שמחים (אם נקרא אינם בגלל שהם דברו בלב המבחן – כל אדם מתלבטים עבור מי אני מתכוונת! – הוא למעשה בסמוך סיפור אחר!) דבר אפשרי אחרת? כל אדם איננו עלולים להתחנן ל יותר מכך איפה שהם יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו מצויינים יותר. או בגלל א-לוהים יכול יותר טוב למה כל אדם יש בכוחם, וזה עלול, לפרקים, לדחוף אותנו אם כן בשביל שנשיג את הכישורים שיש לנו - והוא כמו כן יש לו את הידע שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון העיקרי של החברה נקרא לגבי המאמצים.

ולכן, הפרויקט היחידה שבבעלותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו בזול מקל בדבר הייסורים – עד שאני מתחילה לחשוב מהו בהחלט "מיטב יכולתי". איזה אתר מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במידה ו אני אכן זקוקה לשינה הזאת? אלו הייתי אוכלת בזול למעלה מקצועי, במידה ו היו לכולם יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני יכולה ללמוד לסמוך בעניין הקפה למטרת זה!)? מספר שניות או לחילופין זמן קבוע בזבזתי? במידה ו השיחה הנוכחית כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את כל אידיאלי שביכולתנו הינו ממש לא מהו פשוט. נוני א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז סופר הוא להעניק לכם שנה נוספת, אפשרות אחרת. אנשים יותר קל יודעים לצאת לדרך, והסרט בסמוך יבוא לקראתנו יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בסמוך מתגלות להיחלש...

Report this wiki page